Anläggningskort

Vårterminen 2018

Du måste vara medlem i Uddevalla Ryttarförening, och för att erhålla rabatt på något av korten måste du hjälpa till terminen innan. Terminerna sträcker sig mellan 1 januari till 30 juni och 1 juli till 31 december. Du måste ha ett kort per häst, och hjälpa till för varje kort du erhåller rabatt för.

1. Stort anläggningskort Hela anläggningen alla dagar förutom organiserad träningar, tävlingar och andra bokningar. 2400 kr/halvår.
  2. Rabatterat Stort anläggningskort Hela anläggningen alla dagar förutom organiserad träningar, tävlingar och andra bokningar. 750 kr/halvår
  3. Stort träningskort Träning varje vecka för tränare organiserad av Uddevalla Ryttarförening 1500kr per halvår.
  4. Rabatterat Stort träningskort Träning varje vecka för tränare organiserad av Uddevalla Ryttarförening 450 kr/halvår
  5. Litet träningskort Träning en dag varannan vecka för tränare organiserad av Uddevalla Ryttarförening. 800kr/halvår.
  6. Rabatterat Litet träningskort Träning en dag varannan vecka för tränare organiserad av Uddevalla Ryttarförening. 350kr/halvår.
  7. Löshoppningskort 600kr/halvår.
  8. Rabatterat Löshoppningskort 225kr/halvår.

Om du som medlem i URF ej innehar något av dessa kort måste du betala engångsavgift på 50:-/ ridtillfälle. Motsvarande belopp för icke medlemmar är 130:-/ridtillfälle.

Anläggningsavgiften betalas till URFs bankgiro 577-8915

När du betalar vill vi veta ditt och hästens namn.